Olakšaj si vođenje financija!
Plaćaj u vrijeme koje ti odgovara, 24 sata dnevno uz povoljnije naknade.
Preuzimaj izvode u vrijeme koje ti odgovara. Pretražuj račun, provjeri plaćanja.
Sve to sa svojeg računala.
Koje su mogućnosti internet bankarstva?
- plaćanje svih računa u nacionalnoj valuti na području cijele Republike Hrvatske
- plaćanje u inozemstvo prijenosi sredstava s računa na račun
- kupoprodaja deviza
- provjeravanje stanja nacionalnih, deviznih i kreditnih računa,
- pregledavanje prometa po nacionalnim i deviznim računima,
- pregledati i preuzeti izvadak prometa,
- stvoriti predloške za učestala plaćanja
- pretraživati plaćanja po platitelju/primatelju, računu, iznosu…
- pregledati dnevnu tečajnu listu, kao i prošle tečajne liste (arhiva)
Kako funkcionira
Internet bankarstvu možeš pristupiti uz upotrebu mTokena, tokena ili USB PKI uređaja. USB PKI uređaj koristiš za povezivanje i slanje dokumenata na e-poreznu, HZMO i drugim nadležnim institucijama i time si dodatno olakšavaš poslovanje
Česta pitanja
Kod pokušaja prijave u Internet bankarstvo prikazuje mi se poruka „Greška prilikom pokretanja SIGNERGY aplikacije. Instalirajte SIGNERGY aplikaciju ili joj dopustite pokretanje.“
Potrebno je instalirati Signergy aplikaciju koja je dostupna na stranici Banke odnosno u slučaju da je ista već instalirana napraviti deinstalaciju, ponovno pokrenuti računalo i ponovno instalirati aplikaciju SignErgy.
Nakon preuzimanja certifikata pokušavam se prijaviti na Internet bankarstvo ali prikazuje mi se poruka „Type 1 Gen Error“.
Ukoliko ste upravo preuzeli ili obnovili certifikate potrebno je sačekati oko 30 minuta prije prijave u Internet bankarstvo.
Mogu li se kao pravna osoba prijaviti preko mTokena ili Tokena u Internet bankarstvo?
Omogućena je prijava u Internet bankarstvo putem mTokena odnosno Tokena.
Kako se prijavljujem u Internet bankarstvo
Za prijavu koristiš uređaj Token (koji su ugovorio i dobio u Banci) ili Mobilni Token
Na početnoj stranici za prijavu u Internet bankarstvo, odabereš opciju prijave tokenom.
U polje “Serijski broj tokena” uneseš ili serijski broj uređaja ili Mobilnog tokena (mToken).
U polje “Token OTP (APPLI1)” uneseš broj kojeg generiraš na tokenu.
Kako aktiviram uređaj Token, a kako Mobilni Token (mToken)
Za uređaj Token kojeg si dobio u Banci, dobiješ PIN.
Mobilni Token je aplikacija koju skineš na uređaj. Zove se mToken SLB. Za aktivaciju mobilnog tokena Banka ti pošalje aktivacijski ključ. Aktivacijski ključ generiran je kao šesnaesteroznamenkasti broj. Prvi dio ključa od osam znamenki zaprimiš putem e-mail adrese, a drugi dio ključa od osam znamenki putem sms-a na broj mobitela naveden prilikom otvaranja usluge IB. Za aktivaciju mTokena moraš unijeti cijeli aktivacijski ključ od 16 znamenki i tek onda potvrditi unos.
Zašto ne mogu platiti iznos veći od 200 eura?
Primatelje iznosa većih od 200,00 eura potrebno je autorizirati, a to je moguće:
- Generiranjem autorizacijskog broja na drugom uređaju ili Mobilnom Tokenu
- Popunjavanjem i slanjem Jednokratnog zahtjeva za autorizaciju u Banku (slanjem sa e- e-mail adrese prijavljene kod ugovaranja usluge, ili donijeti u poslovnicu Banke gdje će djelatnik utvrditi da li je na Zahtjevu potpisana osoba za zastupanje u skladu s potpisnim kartonom deponiranim u Banci. U protivnom Zahtjev neće moći biti obrađen.)
Kako mogu akvitirati Mobilni Token na novom mobilnom uređaju.
Potreban je novi aktivacijski ključ a zatražit ga možeš putem svoje poslovnice. Tako je definirano radi sigurnosti klijenata.
Blokiran mi je pristup radi pogrešno unesene lozinke?
Kontaktiraj poslovnicu ili svog referenta radi dogovora.
Može li se ugovoriti dvojno potpisavanje naloga
Da, u tom slučaju jedan unosi i potpisuje a drugi sa svojim zasebnim uređajem autorizira naloge
Mogu li izvršavati devizne doznake putem internet bankarstva u Slatinskoj banci.
Na žalost, naše internet bankarstvo još ne podržava devizne doznake
Koje Internet preglednike mogu koristiti za prijavu u Internet bankarstvo?
Podržani su preglednici: Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge, Internet Explorer uz obaveznu prethodnu instalaciju SignErgy aplikacije ukoliko se koristi USB PKI uređaj.
Korisničke upute
Pet koraka do Internet bankarstva – pravne osobe
Uputa za instalaciju i korištenje podrške za Gemalto PKI uređaje
Uputa za udaljeno izdavanje i obnovu korisničkih certifikata
Uputa za instalaciju aplikacije SignErgy
Korisničke upute za Internet bankarstvo – pravne osobe