Prigovori
Nešto ti je u poslovanju s Bankom izazvalo nezadovoljstvo. Smatraš da ti je povrijeđeno neko pravo?
Predlažemo da najprije pokušaš razgovarati s našim djelatnicima. Ako je nezadovoljstvo i dalje prisutno, slobodno nam pošalji prigovor!
Načini podnošenja prigovora:
u poslovnici Banke VišePopuni obrazac i predaj u najbližoj ti poslovnici Banke |
e-mailom VišePošalji nam e-mail na: |
poštom ili faxom VišePošalji nam prigovor poštom na adresu: Slatinska banka d.d. V. Nazora 2 33520 Slatina s naznakom “prigovor” ili na broj faxa 033/ 637 029 |
- tvoji osobni podatci (ime i prezime, tvrtka, adresa, OIB);
- detaljan opis događaja/situacije;
- dokaz iz kojeg je razvidno da je prigovor osnovan (ukoliko je moguće).
Više o podnošenju prigovora
Ostali kontakti
Ako imaš pitanja ili poteškoća s nekim od proizvoda, ovdje možeš pronaći kontakte: