Prigovori i pohvale

Prigovori

Nešto ti je u poslovanju s Bankom izazvalo nezadovoljstvo. Smatraš da ti je povrijeđeno neko pravo?

Predlažemo da najprije pokušaš razgovarati s našim radnicima. Ako je nezadovoljstvo i dalje prisutno, slobodno nam pošalji prigovor!

Načini podnošenja prigovora:

u poslovnici Banke

Više

Popuni obrazac i predaj u najbližoj ti poslovnici Banke

 e-mailom

Više

Pošalji nam e-mail na:

prigovori-potrosaca@slatinska-banka.hr 

poštom ili faxom

Više

Pošalji nam prigovor poštom na adresu:

Slatinska banka d.d. 

V.Nazora 2

33520 Slatina

s naznakom “prigovor”

ili na broj faxa 033/ 637 029

Za rješavanje prigovora, podatci koji nam trebaju su:

  • tvoji osobni podatci  (ime i prezime, tvrtka, adresa, OIB);
  • detaljan opis događaja/situacije;
  • dokaz iz kojeg je razvidno da je prigovor osnovan (ukoliko je moguće).

Više o podnošenju prigovora

Ostali kontakti

Ako imaš pitanja  ili poteškoća s nekim od proizvoda, ovdje možeš pronaći kontakte:

Kontakti

Pohvale

UKOLIKO SI ZADOVOLJAN NAŠIM USLUGAMA I/ILI PROIZVODIMA I ŽELIŠ NAS POHVALITI, UPIŠI U SLIJEDEĆI KONTAKT OBRAZAC!

TVOJE MIŠLJENJE NAM JE JAKO VAŽNO!

Kontakt

Telefonski broj je obavezno polje
Email adresa je obavezno polje
Poruka je obavezno polje

Podijeli