Želiš plaćati bez stajanja u redu? Ugovori internet bankarstvo i plaćaj s računala od 0 – 24 h!
Naše internet bankarstvo omogućuje ti:
- plaćanje u bilo koje vrijeme
- provjeru stanja i izvoda u bilo koje vrijeme
- za učestala plaćanja skraćuje vrijeme unosa korištenjem predložaka
- prijenos sredstava s jednog računa na drugi unutar Slatinske banke d.d. Slatina,
- plaćanje kreditnih obveza,
- kupoprodaju deviza,
- pregled dnevne tečajne liste, kao i prošle tečajne liste (arhiva).
Koje su mogućnosti internet bankarstva?
- plaćanje svih računa na području cijele Republike Hrvatske
- plaćanje u inozemstvo prijenosi sredstava s računa na račun
- kupoprodaja deviza
- provjeravanje stanja računa,
- pregledavanje prometa po računima,
- pregledati i preuzeti izvadak prometa,
- stvoriti predloške za učestala plaćanja
- pretraživati plaćanja po platitelju/primatelju, računu, iznosu…
- pregledati dnevnu tečajnu listu, kao i prošle tečajne liste (arhiva)
Provjeri prava potrošača u elektroničkom platnom prometu
Kako funkcionira
Ugovori uslugu Internet bankarstva u najbližoj poslovnici, preuzmi svoj Token odnosno mToken te putem svog računala koristi sve prednosti Internet bankarstva.
Česta pitanja
Koje Internet preglednike mogu koristiti za prijavu u Internet bankarstvo?
Podržani su preglednici: Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge, Internet Explorer, Opera
Zašto ne mogu platiti račune s iznosima većim od 200 EUR-ima?
Radi tvoje zaštite, postoji maksimalan limit za plaćanje “nepoznatim” korisnicima. U tom slučaju potrebno je autorizirati korisnika što možeš učiniti korištenjem drugog autorizacijskog uređaja (token, mToken) na kojem će se generirati broj kojim potvrđuješ autorizaciju.
Blokirana mi je usluga (pristup) radi pogrešno unesene lozinke?
Kontaktiraj poslovnicu radi dogovora.
Kako se prijavljujem u Internet bankarstvo
Za prijavu koristiš uređaj Token (koji su ugovorio i dobio u Banci) ili Mobilni Token
Na početnoj stranici za prijavu u Internet bankarstvo, odabereš opciju prijave tokenom.
U polje “Serijski broj tokena” uneseš ili serijski broj uređaja ili Mobilnog tokena (mToken).
U polje “Token OTP (APPLI1)” uneseš broj kojeg generiraš na tokenu.
Kako aktiviram uređaj Token, a kako Mobilni Token (mToken)
Za uređaj Token kojeg si dobio u Banci, dobiješ PIN.
Mobilni Token je aplikacija koju skineš na uređaj. Zove se mToken SLB. Za aktivaciju mobilnog tokena Banka ti pošalje aktivacijski ključ. Aktivacijski ključ generiran je kao šesnaesteroznamenkasti broj. Prvi dio ključa od osam znamenki zaprimiš putem e-mail adrese, a drugi dio ključa od osam znamenki putem sms-a na broj mobitela naveden prilikom otvaranja usluge IB. Za aktivaciju mTokena moraš unijeti cijeli aktivacijski ključ od 16 znamenki i tek onda potvrditi unos.
Za što koristim Token, odnosno Mobilni Token
Potrebni su za prijavu u Internet bankarstvo i dodavanje korisnika na Bijelu listu, odnosno za potvrđivanje primatelja kojima plaćaš iznose veće od 200,00 eura.
Kako mogu akvitirati Mobilni Token na novom mobilnom uređaju.
Potreban je novi aktivacijski ključ a zatražit ga možeš putem svoje poslovnice. Tako je definirano radi sigurnosti klijenata.
Mogu li izvršavati devizne doznake putem internet bankarstva u Slatinskoj banci.
Na žalost, naše internet bankarstvo za građane još ne podržava devizne doznake
Dokumenti
Zahtjev za Internet bankarstvo
Korisničke upute za uslugu Internet bankarstva
Korisničke upute za Mobilni token
Zahtjev za autorizacijom naloga dodavanjem računa primatelja na Bijelu listu