Jednostavno i lako upravljaj svojom likvidnošću jer smo ti osigurali kvalitetnu, brzu i uvijek dostupnu uslugu
Znamo da je vrijeme dragocjeno, zato smo ti olakšali mogućnost otvaranja računa
Što imaš uz poslovni račun
- Obavljanje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija po povoljnim naknadama
- Brzinu, sigurnost i točnost kod slanja i primanja međubankovnih platnih transakcija
- Izvješćivanje klijenta o stanju i prometu na računu – na način po tvom izboru
- Dobivanje okvirnog kredita
- Izdavanje Visa business debit kartice
- Izdavanje Visa business credit kartice
Pogledaj koje su ti dodatne mogućnosti na raspolaganju uz poslovni račun.
Nacionalni platni promet
- Bezgotovinski platni promet obuhvaća:
- Interna i eksterna plaćanja
- Različite mogućnosti podnošenja naloga za plaćanje:
-
-
- Podnošenjem naloga u poslovnicama Banke,
- Podnošenjem naloga u poslovnicama FINA-e
- Korištenjem IB-a Internet bankarstva, 24 sata 7 dana u tjednu
- Korištenjem Mobilne aplikacije, 24 sata 7 dana u tjednu
-
- Gotovinski platni promet moguće je obavljati:
- Na šalterima Banke
- Putem Bančinih dnevno-noćnih trezora, 24 sata 7 dana tjedno
- Putem FINA-e
Devizni platni promet
Brza, sigurna i jeftina usluga:
- naplate iz inozemstva (priljevi)
- plaćanja u inozemstvo (doznake)
- dokumentarnih poslova (nostro i loro dokumentarni akreditivi, naplate robnih dokumenata, naplate mjenica, i drugih financijskih dokumenata
Devizno poslovanje obuhvaća i sljedeće poslove:
- Dokumentarna naplata
- Dokumentarni akreditvi
- Efektivni strani novac
- Devizne garancije – nostro/loro
- Ostale usluge povezane s deviznim poslovanjem
Terminski plan podnošenja naloga
Terminski plan izvršenja platnih naloga u platnom prometu u zemlji
Terminski plan izvršenja deviznih platnih naloga klijenata Banke
SEPA plaćanja
Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom vlasnika tekućeg računa