Transakcijski račun

Jednostavno i lako upravljaj svojom likvidnošću jer smo ti osigurali kvalitetnu, brzu i uvijek dostupnu uslugu

 

Znamo da je vrijeme dragocjeno, zato smo ti olakšali mogućnost otvaranja računa

Zatraži online

 

Što imaš uz poslovni račun

  • Obavljanje gotovinskih i bezgotovinskih transakcija po povoljnim naknadama
  • Brzinu, sigurnost i točnost kod slanja i primanja međubankovnih platnih transakcija
  • Izvješćivanje klijenta o stanju i prometu na računu – na način po tvom izboru
  • Dobivanje okvirnog kredita
  • Izdavanje Visa business debit kartice
  • Izdavanje Visa business credit kartice
   

Pogledaj koje su ti dodatne mogućnosti na raspolaganju uz poslovni račun.

Dodatne usluge

 

Nacionalni platni promet

  • Bezgotovinski platni promet obuhvaća:
    • Interna i eksterna plaćanja
    • Različite mogućnosti podnošenja naloga za plaćanje:
      • Podnošenjem naloga u poslovnicama Banke,
      • Podnošenjem naloga u poslovnicama FINA-e
      • Korištenjem IB-a Internet bankarstva, 24 sata 7 dana u tjednu
      • Korištenjem Mobilne aplikacije, 24 sata 7 dana u tjednu
  • Gotovinski platni promet moguće je obavljati:
    • Na šalterima Banke
    • Putem Bančinih dnevno-noćnih trezora, 24 sata 7 dana tjedno
    • Putem FINA-e

Devizni platni promet

Brza, sigurna  i jeftina usluga:

Devizno poslovanje obuhvaća i sljedeće poslove:

  • Dokumentarna naplata
  • Dokumentarni akreditvi
  • Efektivni strani novac
  • Devizne garancije – nostro/loro
  • Ostale usluge povezane s deviznim poslovanjem

Kontokorenti

Terminski plan podnošenja naloga

SEPA plaćanja

Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom vlasnika tekućeg računa

Dokumentacija


Podijeli
hrCroatian