Upoznajte novu Visa debitnu karticu.
Svojim jedinstvenim stilom predstavlja moderan, inovativan i siguran odnos poslovanja s Bankom,
a istovremeno zadržava postojeće funkcionalnosti.
Pogodnosti debitne kartice :
- Prilikom prve transakcije karticu umetnite u bankomat ili EFTPOS terminal i potvrdite PIN-om
- Veći iznosi dnevnog limita na bankomatima i EFTPOS terminalima
- Beskontaktno plaćanje do 40 EUR
- Više od 60 milijuna prodajnih mjesta
- Mogućnost ugovaranja servisa elektronskog plaćanja: PayPal
- Sigurnost plaćanja na Internetu – Visa Secure
što treba znati pri korištenju kartice
Pri podizanju gotovine na bankomatu:
- Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj se nalazi vlasnik debitne kartice
- Potrebno se identificirati sa PIN-om
- Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
- Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada
Na prodajnim mjestima s oznakom Visa:
- Kao sredstva plaćanja koristi se Visa kartica
- Prodavatelj će karticu provući kroz EFT POS terminal
- Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
- Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
- Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku debitne kartice)
- Visa kartica na prodajnim mjestima koristi se bez naknade
dnevni limiti
- Transakcija unutar 24 sata
- Maksimalna transakcija prodaje (POS) 900,00 EUR
- Maksimalna isplata gotovine (ATM) 600,00 EUR
- Ukupno: 1.500,00 EUR
- Broj uspješnih dnevnih transakcija na bankomatu (ATM-u) 6
- Broj uspješnih dnevnih transakcija na ETF-POS uređajima 12
korisni savjeti
- Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
- PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
- Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
- Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
- Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
- Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
- U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
- Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
- U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
- U slučaju da korisnik Visa kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
- Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.
Kontakti
Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom vlasnika tekućeg računa