Visa Debitna kartica

Upoznajte novu Visa debitnu karticu.

 

Svojim jedinstvenim stilom predstavlja moderan, inovativan i siguran odnos poslovanja s Bankom,

a istovremeno zadržava postojeće funkcionalnosti.

Pogodnosti debitne kartice :

  • Prilikom prve transakcije karticu umetnite u bankomat ili EFTPOS terminal i potvrdite PIN-om
  • Veći iznosi dnevnog limita na bankomatima i EFTPOS terminalima
  • Beskontaktno plaćanje do 40 EUR
  • Više od 60 milijuna prodajnih mjesta
  • Mogućnost ugovaranja servisa elektronskog plaćanja: PayPal
  • Sigurnost plaćanja na Internetu – Visa Secure

što treba znati pri korištenju kartice

Pri podizanju gotovine na bankomatu:

  • Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj se nalazi vlasnik debitne kartice
  • Potrebno se identificirati sa PIN-om
  • Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
  • Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada

Na prodajnim mjestima s oznakom Visa:

  • Kao sredstva plaćanja koristi se Visa kartica
  • Prodavatelj će karticu provući kroz EFT POS terminal
  • Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
  • Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
  • Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku debitne kartice)
  • Visa kartica na prodajnim mjestima koristi se bez naknade

dnevni limiti

  • Transakcija unutar 24 sata
  • Maksimalna transakcija prodaje (POS) 900,00 EUR
  • Maksimalna isplata gotovine (ATM) 600,00 EUR
  • Ukupno: 1.500,00 EUR
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na bankomatu (ATM-u) 6
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na ETF-POS uređajima 12

korisni savjeti

  • Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
  • PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
  • Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
  • Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
  • Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
  • Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
  • U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
  • Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
  • U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
  • U slučaju da korisnik Visa kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
  • Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.

Kontakti

Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom vlasnika tekućeg računa


Podijeli
hrCroatian