Debitna kartica

Debitna kartica Maestro kartica s beskontaktnom funkcionalnošću. Koristi se za:

  • bezgotovinsko plaćanje na prodajnim mjestima s oznakom Maestro, bez naknade
  • podizanje gotovine u zemlji inozemstvu do raspoloživog iznosa na tekućem računu
  • internet kupovinu
  • ima  beskontaktnu, tzv. pay pass funkcionalnost

 

 

Sigurniju on-line kupovinu omogućili smo uvođenjem MasterCard SecureCoda

Olakšaj si i iskoristi mogućnost beskontaktnog plaćanja!  

 

Našim karticama ostvaruješ razne popuste. O popustima se informiraj na mastercardovim stranicama.

 

što treba znati pri korištenju kartice

Pri podizanju gotovine na bankomatu:

  • Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj se nalazi vlasnik Maestro kartice
  • Potrebno se identificirati sa PIN-om
  • Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
  • Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada

Na prodajnim mjestima s oznakom Maestro:

  • Kao sredstva plaćanja koristi se Maestro kartica
  • Prodavatelj će karticu provući kroz EFT POS terminal
  • Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
  • Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
  • Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku Maestro kartice)
  • Maestro karticu na prodajnim mjestima koristi se bez naknade

dnevni limiti

  • Transakcija unutar 24 sata
  • Maksimalna transakcija prodaje (POS) 5.000,00 kuna
  • Maksimalna isplata gotovine (ATM) 3.000,00 kuna
  • Ukupno: 8.000,00 kuna
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na bankomatu (ATM-u) 6
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na ETF-POS uređajima 12

korisni savjeti

  • Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
  • PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
  • Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
  • Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
  • Čim dobijete novu karticu, odmah se potpišite na predviđeno mjesto na poleđinu kartice.
  • Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
  • Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
  • U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
  • Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
  • U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
  • U slučaju da korisnik Maestro kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
  • Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.

Kontakti

Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom vlasnika tekućeg računa


Podijeli
hrCroatian