Debitna kartica Maestro kartica s beskontaktnom funkcionalnošću. Koristi se za:
- bezgotovinsko plaćanje na prodajnim mjestima s oznakom Maestro, bez naknade
- podizanje gotovine u zemlji inozemstvu do raspoloživog iznosa na tekućem računu
- internet kupovinu
- ima beskontaktnu, tzv. pay pass funkcionalnost
Sigurniju on-line kupovinu omogućili smo uvođenjem MasterCard SecureCoda.
Olakšaj si i iskoristi mogućnost beskontaktnog plaćanja!
Našim karticama ostvaruješ razne popuste. O popustima se informiraj na mastercardovim stranicama.
što treba znati pri korištenju kartice
Pri podizanju gotovine na bankomatu:
- Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj se nalazi vlasnik Maestro kartice
- Potrebno se identificirati sa PIN-om
- Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
- Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada
Na prodajnim mjestima s oznakom Maestro:
- Kao sredstva plaćanja koristi se Maestro kartica
- Prodavatelj će karticu provući kroz EFT POS terminal
- Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
- Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
- Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku Maestro kartice)
- Maestro karticu na prodajnim mjestima koristi se bez naknade
dnevni limiti
- Transakcija unutar 24 sata
- Maksimalna transakcija prodaje (POS) 5.000,00 kuna
- Maksimalna isplata gotovine (ATM) 3.000,00 kuna
- Ukupno: 8.000,00 kuna
- Broj uspješnih dnevnih transakcija na bankomatu (ATM-u) 6
- Broj uspješnih dnevnih transakcija na ETF-POS uređajima 12
korisni savjeti
- Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
- PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
- Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
- Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
- Čim dobijete novu karticu, odmah se potpišite na predviđeno mjesto na poleđinu kartice.
- Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
- Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
- U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
- Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
- U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
- U slučaju da korisnik Maestro kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
- Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.
Kontakti
Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom vlasnika tekućeg računa