Visa Debitna kartica

Upoznajte novu Visa debitnu karticu.

 

Svojim jedinstvenim stilom predstavlja moderan, inovativan i siguran odnos poslovanja s Bankom,

a istovremeno zadržava postojeće funkcionalnosti.

Pogodnosti debitne kartice :

  • Prilikom prve transakcije karticu umetnite u bankomat ili EFTPOS terminal i potvrdite PIN-om
  • Veći iznosi dnevnog limita na bankomatima i EFTPOS terminalima
  • Beskontaktno plaćanje do 40 EUR
  • Više od 60 milijuna prodajnih mjesta
  • Mogućnost ugovaranja servisa elektronskog plaćanja: PayPal
  • Sigurnost plaćanja na Internetu – Visa Secure

što treba znati pri korištenju kartice

Pri podizanju gotovine na bankomatu:

  • Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj se nalazi vlasnik debitne kartice
  • Potrebno se identificirati sa PIN-om
  • Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
  • Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada

Na prodajnim mjestima s oznakom Visa:

  • Kao sredstva plaćanja koristi se Visa kartica
  • Prodavatelj će karticu provući kroz EFT POS terminal
  • Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
  • Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
  • Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku debitne kartice)
  • Visa kartica na prodajnim mjestima koristi se bez naknade

dnevni limiti

  • Transakcija unutar 24 sata
  • Maksimalna transakcija prodaje (POS) 900,00 EUR
  • Maksimalna isplata gotovine (ATM) 600,00 EUR
  • Ukupno: 1.500,00 EUR
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na bankomatu (ATM-u) 6
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na ETF-POS uređajima 12

korisni savjeti

  • Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
  • PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
  • Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
  • Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
  • Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
  • Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
  • U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
  • Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
  • U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
  • U slučaju da korisnik Visa kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
  • Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.

Contacts

For all questions and complaints related to card business, the contact phone number is 033 637 026 during working hours, for loss or theft of a card that occurs after working hours you must contact the EGCP network at 01 3078 699. The deadline for submitting complaints is 30 days from the date of the transaction by written notification of the current account owner


Share
en_USEnglish