Debitna kartica

Debitna kartica Maestro kartica s beskontaktnom funkcionalnošću. Koristi se za:

  • bezgotovinsko plaćanje na prodajnim mjestima s oznakom Maestro, bez naknade
  • podizanje gotovine u zemlji inozemstvu do raspoloživog iznosa na tekućem računu
  • internet kupovinu
  • ima  beskontaktnu, tzv. pay pass funkcionalnost

 

 

Sigurniju on-line kupovinu omogućili smo uvođenjem MasterCard SecureCoda

Olakšaj si i iskoristi mogućnost beskontaktnog plaćanja!  

 

Našim karticama ostvaruješ razne popuste. O popustima se informiraj na mastercardovim stranicama.

 

što treba znati pri korištenju kartice

Pri podizanju gotovine na bankomatu:

  • Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj se nalazi vlasnik Maestro kartice
  • Potrebno se identificirati sa PIN-om
  • Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
  • Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada

Na prodajnim mjestima s oznakom Maestro:

  • Kao sredstva plaćanja koristi se Maestro kartica
  • Prodavatelj će karticu provući kroz EFT POS terminal
  • Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
  • Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
  • Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku Maestro kartice)
  • Maestro karticu na prodajnim mjestima koristi se bez naknade

dnevni limiti

  • Transakcija unutar 24 sata
  • Maksimalna transakcija prodaje (POS) 5.000,00 kuna
  • Maksimalna isplata gotovine (ATM) 3.000,00 kuna
  • Ukupno: 8.000,00 kuna
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na bankomatu (ATM-u) 6
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na ETF-POS uređajima 12

korisni savjeti

  • Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
  • PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
  • Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
  • Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
  • Čim dobijete novu karticu, odmah se potpišite na predviđeno mjesto na poleđinu kartice.
  • Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
  • Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
  • U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
  • Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
  • U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
  • U slučaju da korisnik Maestro kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
  • Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.

Contacts

For all questions and complaints related to card business, the contact phone number is 033 637 026 during working hours, for loss or theft of a card that occurs after working hours you must contact the EGCP network at 01 3078 699. The deadline for submitting complaints is 30 days from the date of the transaction by written notification of the current account owner


Share
en_USEnglish