Visa business debit

Upoznajte novu Visa BUSINESS debitnu karticu Slatinske banke.

Svojim jedinstvenim stilom predstavlja moderan, inovativan i siguran odnos poslovanja s Bankom, a istovremeno zadržava postojeće funkcionalnosti.

Ulaskom u Visa obitelj, Slatinska banka omogućila je svojim klijentima, poslovnim subjektima, karticu koja je prihvaćena na prodajnim mjestima u cijelom svijetu.

Kartica stiže na Vašu adresu i Vaš PIN ostaje ISTI

    Ostale pogodnosti Visa BUSINESS kartice:
  • Prilikom prve transakcije karticu umetnite u bankomat ili EFTPOS terminal i potvrdite PIN-om
  • Veći iznosi dnevnog limita na bankomatima i EFTPOS terminalima
  • Beskontaktno plaćanje do 40 EUR  
  • Više od 60 milijuna prodajnih mjesta
  • Mogućnost ugovaranja servisa elektronskog plaćanja: PayPal 
  • Sigurnost plaćanja na Internetu – Visa Secure   
   

što treba znati pri korištenju kartice

Kartica glasi na ime poslovnog subjekta i izdaje se za na ime krajnjeg korisnika kojeg je ovlaštena osoba za zastupanje ovlastila za raspolaganje sredstvima na računu , neprenosiva je i izdaje se na rok prema Odluci Banke, minimalno na 5 godine. Nakon isteka toga roka valjanost se produžuje sukladno Odluci Banke.

Pri podizanju gotovine na bankomatu:

  • Odabere se ili unosi se željeni iznos gotovine u valuti zemlje u kojoj podižeš gotovinu
  • Potrebno se identificirati sa PIN-om
  • Tekući račun će odmah biti terećen za podignuti iznos
  • Ukoliko se koristi bankomat Slatinske banke d.d. ne plaća se naknada

Na prodajnim mjestima s oznakom Visa:

  • Iznos plaćene robe teretit će tekući račun odmah
  • Unosom PIN-a (tajnog broja) izvršit će se identifikacija na prodajnom mjestu
  • Jedan primjerak računa prodavatelj će uručiti kupcu (vlasniku Visa kartice)
  • Visa kartica na prodajnim mjestima koristi se bez naknade

dnevni limiti

Transakcija unutar 24 sata:

  • Maksimalna transakcija prodaje (EFTPOS) 3.000,00 eura
  • Maksimalna isplata gotovine (ATM) 1.000,00 eura
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na ATM 6
  • Broj uspješnih dnevnih transakcija na POS-u 12

korisni savjeti

  • Zapišite brojeve Vaših kartica i brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak i čuvajte iz odvojeno od samih kartica
  • PIN zapamtite. Nemojte ga čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici
  • Savjetujemo Vam da gotovinu i karticu ne držite zajedno, na istom mjestu.
  • Karticu nikada ne ostavljajte bez nadzora, pogotovo na javnom mjestu.
  • Staru karticu, kojoj je istekao rok valjanosti, uvijek prerežite po magnetskoj traci i zatim je fizički uništite
  • Pri kupnji, na prodajnom mjestu, provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti Vašu karticu
  • U slučaju otuđenja ili nestanka kartice, za objavu gubitka odmah nazovite Banku na broj 033/637-026 ili EGCP na broj 01 3078 699.
  • Telefonsku prijavu korisnik kartice obavezno potvrđuje pismeno isti ili najkasnije slijedeći dan od telefonske prijave osobno u poslovnici Banke
  • U slučaju oštećenja kartice korisnik je dužan obratiti se u poslovnicu Banke, te dati zahtjev za izradu nove kartice.
  • U slučaju da korisnik Visa kartice ime reklamaciju na korištenje kartice, može se obratiti u poslovnicu Banke te pismenim putem potvrditi reklamaciju
  • Ukoliko korisnik nakon prijave nestanka pronađe karticu, ne smije ju koristiti, već je o tome dužan obavijestiti Banku, te ju prerezanu odmah vratiti.

Kontakti

Za sva pitanja i reklamacije vezane za kartično poslovanje, kontakt telefon je 033 637 026 u toku radnog vremena, za gubitak ili krađu kartice koja nastane izvan radnog vremena potrebno se javiti u nadzor EGCP mreže na tel. 01 3078 699. Krajnji rok za podnošenje reklamacija je 30 dana od dana nastanka transakcije pismenom prijavom.

 

Podijeli
hrCroatian