Prigovori i pohvale

Prigovori

Nešto ti je u poslovanju s Bankom izazvalo nezadovoljstvo. Smatraš da ti je povrijeđeno neko pravo?

Predlažemo da najprije pokušaš razgovarati s našim djelatnicima. Ako je nezadovoljstvo i dalje prisutno, slobodno nam pošalji prigovor!

Načini podnošenja prigovora:

u poslovnici Banke

 e-mailom

poštom ili faxom

Za rješavanje prigovora, podatci koji nam trebaju su:
  • tvoji osobni podatci  (ime i prezime, tvrtka, adresa, OIB);
  • detaljan opis događaja/situacije;
  • dokaz iz kojeg je razvidno da je prigovor osnovan (ukoliko je moguće).

Pohvale

UKOLIKO SI ZADOVOLJAN NAŠIM USLUGAMA I/ILI PROIZVODIMA I ŽELIŠ NAS POHVALITI, UPIŠI U SLIJEDEĆI KONTAKT OBRAZAC! TVOJE MIŠLJENJE NAM JE JAKO VAŽNO!
Kontakt

Telefonski broj je obavezno polje
Email adresa je obavezno polje
Poruka je obavezno polje

Podijeli
hrCroatian