MasterCard SecureCode
Datum promjene: 17.07.2018.

3D Secure

Slatinska banka d.d. Slatina  je u svoju ponudu uvela novu uslugu MasterCard SecureCode. Time se svim postojećim korisnicima MasterCard kartica omogućuje sigurnija on-line kupovina, te se uvodi i mogućnost plaćanja Maestro debitnom karticom putem Interneta. Sustav je temeljen na standardu 3-D Secure.


Za korištenje usluge nije potrebna nova kartica, niti poseban softver na računalu. Usluga je potpuno besplatna.

Uputa za korištenje MasterCard SecureCode usluge (pdf 629 KB)

Korištenje usluge je sigurno i jednostavno i odvija se u samo par koraka:

Sigurnost korištenja

Što je osobna poruka?
Osobna poruka je podatak koji korisnik mora unijeti u postupku aktivacije u MasterCard SecureCode program. Nakon Što je korisnik unese, ona će se prikazivati prilikom svakog plaćanja (prije unosa zaporke) na Internet stranici koja sudjeluje u MasterCard SecureCode programu. S obzirom da je osobna poruka podatak poznat samo Vama i Banci, njezin prikaz potvrđuje Vam da ste u komunikaciji s Bankom.

Što je jednokratna SMS zaporka?
Jednokratna SMS zaporka je šesteroznamenkasti kod s vremenski ograničenim trajanjem dostavljen SMS porukom na broj mobilnog uređaja Korisnika evidentiranog u Banci, a koji služi za jednokratnu identifikaciju Korisnika u svrhu autorizacije transakcija na Internet prodajnim mjestima.

Da li netko može saznati moje osobne podatke (osobnu poruku ili jednokratnu SMS zaporku)?
Ne. Samo Vi i Banka posjedujete informaciju o Vašoj osobnoj poruci, a jednokratna SMS zaporka se za svaku kupnju mijenja.

Što učiniti ukoliko moja osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana?
Ukoliko na ekranu za unos zaporke Vaša osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana, odustanite od unosa jednokratne SMS zaporke i postupka kupovine, te hitno nazovite  Banku na broj 033 637 026 (033 637 000).

Što učiniti ukoliko pogrešno unesem jednokratnu SMS zaporku?
U slučaju da pogrešno unesete jednokratnu SMS zaporku možete zatražiti generiranje nove zaporke koja će Vam biti dostavljena putem SMS na Vaš mobilni uređaj koji ste registrirali u Banci. Tijekom jedne kupovine možete šest puta zatražiti generiranje zaporke. Ako tri puta uzastopno unesete neispravnu zaporku usluga će se blokirati.

Korištenje usluge

MasterCard SecureCode nudi se samo kod Internet trgovaca koji sudjeluju u MasterCard SecureCode programu. Kupovina se obavlja slično kao i kod običnih Internet trgovaca s izuzetkom što se kod MasterCard SecureCode trgovaca prilikom potvrde kupovine izvršava provjera identiteta korisnika.

Aktivacija MasterCard SecureCode usluge
Aktivacija se izvršava prilikom prve kupovine kod Internet trgovca koji podržava MasterCard SecureCode sustav plaćanja. Postupak aktivacije je slijedeći:

Postupak kupovine

Postupak kupovine je slijedeći:

Korisne informacije o korištenju MasterCard SecureCode

Što moram napraviti ako sam već prije koristio uslugu?
Korisnici koji već imaju aktiviranu MasterCard SecureCode uslugu moraju u bilo kojoj poslovnici Banke registrirati broj mobilnog uređaja na kojeg će zaprimati jednokratnu SMS zaporku. Ako je uređaj registriran možete nastaviti korištenje usluge na isti način kao i do sada s razlikom što ćete umjesto stalne zaporke, koju ste prije koristili kod svake kupnje, na svoj mobilni uređaj kod svake kupnje dobiti novu jednokratnu zaporku.

Da li se MasterCard SecureCode usluga naplaćuje?
Postupak aktivacije i korištenja MasterCard SecureCode usluge u potpunosti je besplatan.


Mogu li izvršiti aktivaciju svojom postojećom Maestro ili MasterCard karticom Slatinske  banke ili trebam podnijeti zahtjev za novu?
Aktivaciju za korištenje MasterCard SecureCode usluge možete izvršiti za bilo koju Maestro ili MasterCard karticu izdanu od strane Slatinske  banke uz uvijet da ste registrirali broj mobilnog uređaja u poslovnici Banke(nije potrebno podnijeti zahtjev za novu karticu).


Mogu li aktivirati više od jedne Maestro / MasterCard kartice Slatinske  banke?
Da, možete registrirati sve svoje Maestro i MasterCard kartice izdane od strane Slatinske  banke.


Posjedujem više Maestro / MasterCard kartica vezanih uz isti račun. Da li je potrebno izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno?
Da, ukoliko želite koristiti MasterCard SecureCode uslugu za sve kartice, morate izvršiti aktivaciju za svaku karticu posebno.


Što moram učiniti kada mi Banka izda novu (zamjensku) karticu?
Nakon što Vam Banka izda novu (zamjensku) karticu, morate ponovo provesti postupak aktivacije.


Što moram učiniti ako promjenim broj na mobilnom uređaju?
Ako ste promjenili broj na mobilnom uređaju morate registrirati novi broj u bilo kojoj poslovnici Banke.


Nakon što izvršim aktivaciju za korištenje MasterCard SecureCode usluge, koliko vremena treba da usluga postane aktivna?
Nakon izvršene aktivacije, odmah sudjelujete u MasterCard SecureCode programu.


Kako Internet trgovine znaju da sam registriran za korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Prilikom kupnje, Internet trgovac posredno preko MasterCard Internationala kontaktira Banku kako bi ispitao da li ste korisnik MasterCard SecureCode usluge.


Ukoliko se registriram za korištenje MasterCard SecureCode usluge, da li mogu koristiti karticu na Internet trgovinama koje ne podržavaju korištenje MasterCard SecureCode usluge?
Da. Na Internet trgovinama koje ne podržavaju plaćanje putem MasterCard SecureCode usluge, kupovina se obavlja na uobičajen način kao i do sada.


Što je MasterCard SecureCode?
MasterCard SecureCode je besplatna usluga sigurne kupovine Maestro i Mastercard karticama na Internetu. Prilikom potvrde kupovine, Vi potvrđujete identitet Banci pomoću sjednokratne SMS zaporke. Razmjena tajnih podataka (zaporka) isključivo se obavlja između Vas i Banke te Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju. Na taj način jedino Vi možete koristiti karticu kod Internet trgovaca koje podržavaju plaćanje pomoću MasterCard SecureCode usluge. Kako bi bili sigurni da komunicirate s Bankom, na ekranu će se pojaviti osobna poruka s Vašim identifikacijskim podacima.

Da li mi je potrebna posebna oprema ili softver na mojem računalu?
Ne. Može se reći da je korištenje MasterCard SecureCode usluge dovoljno imati standardnu opremu koja se danas koristi. Sve što Vam je potrebno su veza na Internet i Internet preglednik (Google Chrome, Microsoft Edge, Internet Explorer, Mozzila Firefox, Opera, Safari).

Što učiniti ukoliko moja osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana?
Ukoliko na ekranu za unos zaporke Vaša osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana, odustanite od unosa zaporke i postupka kupovine, te hitno nazovite Banku na broj 033 637 026 (033 637 000).